Fit snickers

Ciasto snickers jest popularne nie tylko wśród najmłodszych łasuchów. Niestety ze względu na kaloryczne składniki, nie jest najlepszym wyborem dla osób próbujących zrzucić nadmiar kilogramów. Chyba że ciasto odchudzimy, zamieniając część produktów na "lżejsze". Wypróbuj przepis na fit snickersa.

Ten artykuł ma 2 strony:

Składniki

Warstwa 1:

Warstwa 2:

  • 100 g daktyli suszonych (uprzednio namoczonych);
  • 3 łyżki oleju kokosowego;
  • szczypta soli;
  • odrobina wody.

Warstwa 3:

  • 3 łyżki oleju kokosowego;
  • 2 łyżki miodu;
  • 2 łyżki kakao.

Przygotowanie

Amarantus wrzucamy do miski, dodajemy olej, miód i zblendowane nerkowce. Dokładnie mieszamy. Foremkę wykładamy folią śniadaniową lub aluminiową i układamy na niej kaszę, lekko dociskając (i chowamy do zamrażarki). Następnie przygotowujemy warstwę daktylową — daktyle odsączamy i dodajemy do nich olej, sól i odrobinę wody. Tak przygotowaną masą smarujemy kaszę w foremce. Na koniec olej kokosowy mieszamy z miodem i kakao oraz polewamy cały blok. Wsadzamy do zamrażarki na około godzinę. Smacznego.

Źródło: michalwrzosek.pl

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Co się dzieje w twoim organizmie po wypiciu kawy? Domowa czekolada z malinami i porzeczkami Grillowany ogon homara w sosie z białego wina i masła Czym jest slow food? Przeszedł na wegetarianizm. Jego ciało zmieniło się nie do poznania Zdrowy sok z grapefruita, gruszki, ananasa i imbiru - przepis Otylii Jędrzejczak Właściwości przyprawy dyniowej. Poznaj 7 korzyści, jakie niesie dla twojego zdrowia Jak wybrać dobry jogurt naturalny? 10 zielonych warzyw, które można jeść zamiast jarmużu Wegańskie ciasteczka Domowa Chałwa Jaką formę magnezu wybrać?