Fit snickers

Ciasto snickers jest popularne nie tylko wśród najmłodszych łasuchów. Niestety ze względu na kaloryczne składniki, nie jest najlepszym wyborem dla osób próbujących zrzucić nadmiar kilogramów. Chyba że ciasto odchudzimy, zamieniając część produktów na "lżejsze". Wypróbuj przepis na fit snickersa.

Ten artykuł ma 2 strony:

Składniki

Warstwa 1:

Warstwa 2:

  • 100 g daktyli suszonych (uprzednio namoczonych);
  • 3 łyżki oleju kokosowego;
  • szczypta soli;
  • odrobina wody.

Warstwa 3:

  • 3 łyżki oleju kokosowego;
  • 2 łyżki miodu;
  • 2 łyżki kakao.

Przygotowanie

Amarantus wrzucamy do miski, dodajemy olej, miód i zblendowane nerkowce. Dokładnie mieszamy. Foremkę wykładamy folią śniadaniową lub aluminiową i układamy na niej kaszę, lekko dociskając (i chowamy do zamrażarki). Następnie przygotowujemy warstwę daktylową — daktyle odsączamy i dodajemy do nich olej, sól i odrobinę wody. Tak przygotowaną masą smarujemy kaszę w foremce. Na koniec olej kokosowy mieszamy z miodem i kakao oraz polewamy cały blok. Wsadzamy do zamrażarki na około godzinę. Smacznego.

Źródło: michalwrzosek.pl

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Jak przywrócić wrażliwość komórek na insulinę? Jadłospis dzienny dla osób, które chcą „jeść czysto” Chemia na talerzu, czyli o kwasach i zasadach w codziennej diecie Co jest lepsze? Trzy duże posiłki czy kilka mniejszych w ciągu dnia? Dlaczego warto jeść nasiona chia? Jak zerwać ze słodyczami? Placki z płatków owsianych. Prosty przepis Anny Lewandowskiej Wygraj zestaw garnków ze stali nierdzewnej Oto co dzieje się z twoim ciałem po zjedzeniu imbiru Prosty przepis na dietetyczne brownie Orkisz - moda czy zdrowie? FIT RAFAELLO Z KASZY JAGLANEJ