Fit snickers

Ciasto snickers jest popularne nie tylko wśród najmłodszych łasuchów. Niestety ze względu na kaloryczne składniki, nie jest najlepszym wyborem dla osób próbujących zrzucić nadmiar kilogramów. Chyba że ciasto odchudzimy, zamieniając część produktów na "lżejsze". Wypróbuj przepis na fit snickersa.

Ten artykuł ma 2 strony:

Składniki

Warstwa 1:

Warstwa 2:

  • 100 g daktyli suszonych (uprzednio namoczonych);
  • 3 łyżki oleju kokosowego;
  • szczypta soli;
  • odrobina wody.

Warstwa 3:

  • 3 łyżki oleju kokosowego;
  • 2 łyżki miodu;
  • 2 łyżki kakao.

Przygotowanie

Amarantus wrzucamy do miski, dodajemy olej, miód i zblendowane nerkowce. Dokładnie mieszamy. Foremkę wykładamy folią śniadaniową lub aluminiową i układamy na niej kaszę, lekko dociskając (i chowamy do zamrażarki). Następnie przygotowujemy warstwę daktylową — daktyle odsączamy i dodajemy do nich olej, sól i odrobinę wody. Tak przygotowaną masą smarujemy kaszę w foremce. Na koniec olej kokosowy mieszamy z miodem i kakao oraz polewamy cały blok. Wsadzamy do zamrażarki na około godzinę. Smacznego.

Źródło: michalwrzosek.pl

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Nie musisz iść do pizzerii, przygotuj pizzę w domu. Podpowiadamy jak Fioletowy chleb - nowe super food SZPARAGI Z SOSEM KAPAROWYM Pyszna i Zdrowa Szarlotka bez Laktozy i Cukru Wartości odżywcze kasz Techniki gotowania Szybkie śniadanie, obiad, kolacja, czyli dania, w które nie trzeba wkładać wiele wysiłku Truskawkowe smoothie Domowy budyń waniliowy - bez glutenu Paprykarz warzywny Co jeść po porannym bieganiu? Propozycje na zdrowe i pożywne śniadanie Dietetyczne brownie bez cukru, nabiału, tłuszczu i mąki

Popularne w tym tygodniu:

Cholesterol. Co jeść przy wysokim poziomie cholesterolu? Dieta na obniżenie cholesterolu