Fit snickers

Ten artykuł ma 2 strony:

Właściwości składników — komentarz redakcji

Dlaczego to ciasto można określić mianem zdrowego? Pierwszym powodem jest zawartość oleju kokosowego. Dodawanie go do ulubionych potraw sprawia, że szybciej spalamy kalorie. Ponadto na dłużej zatrzymujemy uczucie sytości. A wszystko za sprawą trójglicerydów średniołańcuchowych (MCT), które nie są zamieniane w tkankę tłuszczową, a od razu wykorzystywane do wytwarzania energii — w ten sposób przyspieszają przemianę materii.

Ponadto olej kokosowy reguluje poziom cukru we krwi, działa antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo, a także poprawia funkcje mózgu.

Zdrowe i lekkie przepisy


Kolejnym korzystnym dla zdrowia składnikiem snickersa jest amarantus, który jest doskonałym źródłem żelaza (zawiera go niemalże pięciokrotnie więcej niż szpinak) oraz białka. Dostarcza także cennych kwasów jedno- i wielonienasyconych, które minimalizują ryzyko chorób układu krążenia.

Dodatkowo amarantus zawiera składniki mineralne, takie jak wapń, magnez, fosfor i potas, a także witaminy z grupy B oraz witaminy A, C i E. Dzięki błonnikowi reguluje natomiast pracę jelit.

Źródło: michalwrzosek.pl

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Fit Bananowe Placuszki Czekoladowe raw cake Owoce, których nie należy jeść jesienią i zimą (WIDEO) Wiosna na talerzu Cleaneating - kiedy zdrowe jedzenie staje się obsesją Fit przepisy – charakterystyka, przykładowe dania Produkty, których nie należy odgrzewać Odchudzające przepisy: dwukolorowe smoothie z mango i jagód Jak pozbyć się soli z potraw bez utraty smaku? Rozgrzewający koktajl na zimową aurę - wspomóż jelita! Właściwości orzechów kola. Mogą zastąpić "małą czarną" Przepis na zdrowy sernik bez sera