Fit snickers

Ten artykuł ma 2 strony:

Właściwości składników — komentarz redakcji

Dlaczego to ciasto można określić mianem zdrowego? Pierwszym powodem jest zawartość oleju kokosowego. Dodawanie go do ulubionych potraw sprawia, że szybciej spalamy kalorie. Ponadto na dłużej zatrzymujemy uczucie sytości. A wszystko za sprawą trójglicerydów średniołańcuchowych (MCT), które nie są zamieniane w tkankę tłuszczową, a od razu wykorzystywane do wytwarzania energii — w ten sposób przyspieszają przemianę materii.

Ponadto olej kokosowy reguluje poziom cukru we krwi, działa antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo, a także poprawia funkcje mózgu.

Zdrowe i lekkie przepisy


Kolejnym korzystnym dla zdrowia składnikiem snickersa jest amarantus, który jest doskonałym źródłem żelaza (zawiera go niemalże pięciokrotnie więcej niż szpinak) oraz białka. Dostarcza także cennych kwasów jedno- i wielonienasyconych, które minimalizują ryzyko chorób układu krążenia.

Dodatkowo amarantus zawiera składniki mineralne, takie jak wapń, magnez, fosfor i potas, a także witaminy z grupy B oraz witaminy A, C i E. Dzięki błonnikowi reguluje natomiast pracę jelit.

Źródło: michalwrzosek.pl

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Co się dzieje w twoim organizmie po wypiciu kawy? Domowa czekolada z malinami i porzeczkami Grillowany ogon homara w sosie z białego wina i masła Czym jest slow food? Przeszedł na wegetarianizm. Jego ciało zmieniło się nie do poznania Zdrowy sok z grapefruita, gruszki, ananasa i imbiru - przepis Otylii Jędrzejczak Właściwości przyprawy dyniowej. Poznaj 7 korzyści, jakie niesie dla twojego zdrowia Jak wybrać dobry jogurt naturalny? 10 zielonych warzyw, które można jeść zamiast jarmużu Wegańskie ciasteczka Domowa Chałwa Jaką formę magnezu wybrać?