Fit snickers

Ten artykuł ma 2 strony:

Właściwości składników — komentarz redakcji

Dlaczego to ciasto można określić mianem zdrowego? Pierwszym powodem jest zawartość oleju kokosowego. Dodawanie go do ulubionych potraw sprawia, że szybciej spalamy kalorie. Ponadto na dłużej zatrzymujemy uczucie sytości. A wszystko za sprawą trójglicerydów średniołańcuchowych (MCT), które nie są zamieniane w tkankę tłuszczową, a od razu wykorzystywane do wytwarzania energii — w ten sposób przyspieszają przemianę materii.

Ponadto olej kokosowy reguluje poziom cukru we krwi, działa antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo, a także poprawia funkcje mózgu.

Zdrowe i lekkie przepisy


Kolejnym korzystnym dla zdrowia składnikiem snickersa jest amarantus, który jest doskonałym źródłem żelaza (zawiera go niemalże pięciokrotnie więcej niż szpinak) oraz białka. Dostarcza także cennych kwasów jedno- i wielonienasyconych, które minimalizują ryzyko chorób układu krążenia.

Dodatkowo amarantus zawiera składniki mineralne, takie jak wapń, magnez, fosfor i potas, a także witaminy z grupy B oraz witaminy A, C i E. Dzięki błonnikowi reguluje natomiast pracę jelit.

Źródło: michalwrzosek.pl

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Nie musisz iść do pizzerii, przygotuj pizzę w domu. Podpowiadamy jak Fioletowy chleb - nowe super food SZPARAGI Z SOSEM KAPAROWYM Pyszna i Zdrowa Szarlotka bez Laktozy i Cukru Wartości odżywcze kasz Techniki gotowania Szybkie śniadanie, obiad, kolacja, czyli dania, w które nie trzeba wkładać wiele wysiłku Truskawkowe smoothie Domowy budyń waniliowy - bez glutenu Paprykarz warzywny Co jeść po porannym bieganiu? Propozycje na zdrowe i pożywne śniadanie Dietetyczne brownie bez cukru, nabiału, tłuszczu i mąki

Popularne w tym tygodniu:

Cholesterol. Co jeść przy wysokim poziomie cholesterolu? Dieta na obniżenie cholesterolu