Fit snickers

Ten artykuł ma 2 strony:

Właściwości składników — komentarz redakcji

Dlaczego to ciasto można określić mianem zdrowego? Pierwszym powodem jest zawartość oleju kokosowego. Dodawanie go do ulubionych potraw sprawia, że szybciej spalamy kalorie. Ponadto na dłużej zatrzymujemy uczucie sytości. A wszystko za sprawą trójglicerydów średniołańcuchowych (MCT), które nie są zamieniane w tkankę tłuszczową, a od razu wykorzystywane do wytwarzania energii — w ten sposób przyspieszają przemianę materii.

Ponadto olej kokosowy reguluje poziom cukru we krwi, działa antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo, a także poprawia funkcje mózgu.

Zdrowe i lekkie przepisy


Kolejnym korzystnym dla zdrowia składnikiem snickersa jest amarantus, który jest doskonałym źródłem żelaza (zawiera go niemalże pięciokrotnie więcej niż szpinak) oraz białka. Dostarcza także cennych kwasów jedno- i wielonienasyconych, które minimalizują ryzyko chorób układu krążenia.

Dodatkowo amarantus zawiera składniki mineralne, takie jak wapń, magnez, fosfor i potas, a także witaminy z grupy B oraz witaminy A, C i E. Dzięki błonnikowi reguluje natomiast pracę jelit.

Źródło: michalwrzosek.pl

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Kilka słów o mrożonych owocach i warzywach Domowe sposoby na rozgrzanie organizmu zimą Dlaczego warto jeść orzechy? Właściwości orzechów laskowych Dlaczego warto pić zieloną herbatę? Kilka sygnałów świadczących o tym, że pijesz za mało wody Co się dzieje z organizmem, gdy spożywasz za dużo soli? Uważaj na warzywne chipsy! To prawdziwa bomba kaloryczna Jedzenie, które uzależnia Pyszny, ale czy zdrowy? Dowiedz się, czy warto jeść chleb Zupa krem z groszku z miętą i octem balsamicznym Ostatni posiłek jemy o 18… czyli o mitach w żywieniu

Popularne w tym tygodniu:

Allergoff® − skuteczny neutralizator alergenów kurzu domowego