Jak zrzucić brzuch?

Wiele osób boryka się z nadmiarem tkanki tłuszczowej w okolicy brzucha (otyłością centralną). W tym tekście przedstawię parę prostych wskazówek jak temu zaradzić.

Shutterstock

  1. Spożywaj wysokojakościowe produkty białkowe w każdym posiłku , co ograniczy odczuwanie głodu dzięki czemu będziesz mógł pozostać na deficycie kalorycznym. Umożliwi to również maksymalne zachowanie masy mięśniowej i metabolizmu. Wybieraj dobrej jakości mięsa, ryby, jaja i ewentualnie odżywki białkowe

  2. Utnij do zera niezdrowe węglowodany i rafinowane cukry, które w głównej mierze przyczyniają się do odkładania tkanki tłuszczowej w tych okolicach poprzez narastającą insulinooporność.

  3. Jedz warzywa i owoce bogate w antyoksydanty (owoce w określonych porach dnia, i w połączeniu z węglowodanami złożonymi, białkami i tłuszczami).

  4. Unika wszystkich napojów kalorycznych – zawierają one duże ilości cukru i fruktozy, które duże dawki będę promowały odkładanie się tkanki tłuszczowej w okolicy pasa (wbrew pozorom owoce wcale nie zawierają dużej ilości fruktozy). Napoje nie dają tez żadnego uczucia sytości

  5. Nie bój się tłuszczy – są smaczne, sycące i są niezbędnym składnikiem pokarmowym. Korzystaj z różnych gatunków mięs, ryb, produktów z kokosa, dobrej oliwy z oliwek, awokado i orzechów. Unikaj zarazem tłuszczy trans.

  6. Trenuj z ciężarami – taki trening jest niezwykle skuteczny w walce z „oponką”, buduje mięśnie, poprawia metabolizm, powoduję większe spalanie kalorii czy zwiększa często zachwianą wrażliwość insulinową.

  7. Rób sprinty! Trening interwałowy to niezwykle efektywne narzędzie w celu zgubienia dodatkowych kilogramów z okolic brzucha.

  8. Nie waż się każdego dnia, nie świruj na punkcie wagi. Stres wywołany brakiem szybkich efektów utrudni ich osiągnięcie, nadmierna produkcja kortyzolu (hormonu stresu) sprzyja odkładaniu się tkanki tłuszczowej w obrębie talii.

  9. Wysypiaj się, odpowiednia jakość i dawka snu pozytywnie reguluję apetyt i uwrażliwia tkanki na działanie insuliny. Pozbądź się wszystkich urządzeń elektrycznych ze swojej sypialni a powinieneś szybko doświadczyć lepszej jakości snu.

  10. Wyeliminuj głupie nawyki żywieniowe – przypadkowe opuszczanie posiłków i przejadaniem się w momencie ataku głodu.

Chcesz zrzucić parę centymetrów w pasie jeszcze w tym roku ? Przeczytaj, zapamiętaj, zastosuj się i na pewno to się uda ! Jeżeli moje rady są dla Was użyteczne, dajcie proszę znać bo nie robię tego dla siebie

Zobacz również: 6 powodów, przez które nie możesz schudnąć z brzucha

Źródło: michalwrzosek.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Diety i odchudzanie:

Zapomnij o tłuszczu na brzuchu. Postaw na witaminowy koktajl odchudzający Chlorella – multiwitamina natury Piperyna - suplement pomagający schudnąć Jak zacząć? Sok z pokrzywy - naturalny detoks Przepisy spalające tłuszcz: owsiane naleśniki z jogurtem klonowym Chrom a odchudzanie 12 sposobów na zachowanie umiaru przy świątecznym stole 5 objawów, które świadczą o tym, że potrzebujesz detoksu Znaczenie błonnika w odchudzaniu Sekrety odchudzania z różnych stron świata Stres - co jeść i co ćwiczyć? Jak stosować olej kokosowy? Schudnij przed ślubem Czy jedzenie sushi przeszkadza w odchudzaniu? 8 roślin leczniczych, które pomagają zrzucać zbędne kilogramy 5 sposobów na zatrzymaną wodę w organizmie Bezpieczne oszukiwanie na diecie 4 produkty, dzięki którym pozbędziesz się tłuszczu z brzucha Przyspiesz swój metabolizm po zimie Chudnij podczas spania – wystarczy poznać te wskazówki Śniadanie Fit desery - proteinowe smoothie Przypraw dietę, czyli jakie przyprawy ułatwiają odchudzanie?

Popularne w tym tygodniu:

Schudła 70 kilogramów w 1,5 roku. Metamorfoza Danuty Awolusi Zdrowe sałatki na lunch do pracy poniżej 300 kalorii Odchudzający koktajl z selera Co się stanie, kiedy przestaniesz jeść chleb? Odchudzający napój – działa, gdy śpisz 3 niskokaloryczne witaminowe koktajle Ewy Chodakowskiej 5 pomysłów na jednodniowy detoks Zioła pomocne w walce ze zbędnymi kilogramami Izabela schudła 10 kg. “Nie lubiłam stawać przed lustrem, o wadze nie wspomnę” Kupił jej za mały pierścionek. W ten sposób chciał zmusić ją do odchudzania Paulina schudła 14 kg. "Miałam dosyć ciągłych diet, efektów jo-jo i patrzenia w lustro ze smutkiem" Pomysły na wykorzystanie chia w menu na utratę wagi